loading...
جیم شین
مهدی نورصالحی بازدید : 8 دوشنبه 05 اسفند 1392 نظرات (0)

این علی پیروزوند اومد تو اتاقم تو مدرسه برام کوری خوند گفت آقا یه کاری می کنم هیچکی نیاد

تو وبلاگت.حالا اینکارا رو میکنه.

آقای علی پیروزوند حالا میخوای وبلاگ منو تحریم کنی؟؟مطلب غلط تحویل مردم میدی؟؟لامصب

هر کی اومد اعم از حلی دویی ها و پنجی ها گفتم وبلاگ برا خودمه تازه وبلاگی که تو

وردپرس دارم  عکس پروفایلش بسم الله الرحمن الرحیمه این عکسی که گذاشتم نیست

من وبلاگی که تو وردپرس داشتم برا ی 4 سال پیشه که ولش کردم تو چطور از قول من نوشتی

وبلاگ رسمی منه تا 5 اسفند 92 ؟؟؟

یه خورده تو مطلبای پیروزوند دقت کنید میفهمین!!

اگه ثابت شد این وبلاگ برا من نیست من از مشاوری پایه استعفا میدم!

این وبلاگ برا خودتونه هرکی میخواد میتونه نیاد داخلش ولی به درس اجتماعیتون کمک

میکنه.

حالا علی پیروزوند دو روز نیومدم مدرسه شاخ شدی!!!

یه کاری میکنم وبلاگتو بزاری رو پشتتو بری!!

 

 اگر هم باور ندارید زنگ بزنید از من بپرسید 09109010092

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    نظرسنجی
    من را چطور معلمی میدانید؟
    آیا با تحریم وبلاگ علی پیروزوند موافق هستید؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 17
  • کل نظرات : 12
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 3
  • آی پی امروز : 7
  • آی پی دیروز : 1
  • بازدید امروز : 9
  • باردید دیروز : 1
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 9
  • بازدید ماه : 10
  • بازدید سال : 41
  • بازدید کلی : 1,008