loading...
جیم شین
مهدی نورصالحی بازدید : 7 سه شنبه 13 اسفند 1392 نظرات (1)

آقا من میلاد هم نیستم خواستم باهمه شما یه شوخی بکنم اصن من میرم

همون فیسبوک مختصر ومفید در چند سطر منظورمو رسوندم 

اما شاید هم بمونم بزنم رو دست علی پیروزوند یه رقابت ایجاد کنم و همه اینها

بستگی به نظرات شما داره که بمونم یا برم!!!

ازطرف مهران قیاسی

ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط میلادمیرزازاده در تاریخ 1392/12/14 و 6:48 دقیقه ارسال شده است

حالا که تقریبا فهمیدم تو مهرانی
اگه هم نیستی هیچ اشکالی نداره که یه کم منو اذیت کردی
حالا ابنطوری تو وبلاگت میام به همه هم توصیه می کنم بیان
تازه می تونی بهتر از علی پیروزوند باشی امیدوار باش


کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    نظرسنجی
    من را چطور معلمی میدانید؟
    آیا با تحریم وبلاگ علی پیروزوند موافق هستید؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 17
  • کل نظرات : 12
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 3
  • آی پی امروز : 6
  • آی پی دیروز : 14
  • بازدید امروز : 8
  • باردید دیروز : 15
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 23
  • بازدید ماه : 24
  • بازدید سال : 55
  • بازدید کلی : 1,022