loading...
جیم شین
مهدی نورصالحی بازدید : 10 پنجشنبه 08 اسفند 1392 نظرات (3)

آقای نورصالحی گفته این کار دز بیمرامی خاصی میخواد حالا من اسممو اعلام میکنم و از آقای نورصالحی و بچه ها عذرخواهی میکنم مخصوصا علی پیروزوند.

من میلاد میرزازاده هستم نویسنده این وبلاگ و از آقای نورصالحی طلب بخشش دارم.

ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط میلاد میرزازاده در تاریخ 1392/12/12 و 18:44 دقیقه ارسال شده است

مطمئنا این نظر رو پخش نمی کنی اما بدون اونقدری مرد نیستی که نظراتت رو با اسم خودت بگی
هر کسی که هستی بدون من این کار کوچیکت رو نادیده می گیرم و به رز بلاگ شکایت نمی کنم تا در وبلاگت رو گل بگیرن
سعی کن خودت باشی
شکلک
پاسخ : میلاد من که عذر خواهی کردم و اسم اصلیمم گفتم حالا ناراحت نباش
اقا اصن یه بار دیگه میگم من مهران قیاسی ام
میلاد حالا مدرسه میبینمت

این نظر توسط خیلی ناشی هستی در تاریخ 1392/12/12 و 18:35 دقیقه ارسال شده است

اگه میرزازاده تویی چرا اسمتو با سوم شخص خطاب می کنی؟
دیدی امروز میرزازاده گفت شکلک
پاسخ : میلاد به هرحال اینهم یه سوتی بود دیگه میگن همیشه راست بگو وگرنه دروغت معلوم میشه!!

این نظر توسط فقط در یک صورت باوی میکنم که خودتی در تاریخ 1392/12/08 و 21:14 دقیقه ارسال شده است

باید فردا میلاد میرزازاده تو 103 با صدای رسا این حرفا رو بزنه

حالا هم خر خودتی برو کشکت رو بساب
پاسخ : دیدی امروز میرزازاده بلند گفت!!


کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    نظرسنجی
    من را چطور معلمی میدانید؟
    آیا با تحریم وبلاگ علی پیروزوند موافق هستید؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 17
  • کل نظرات : 12
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 3
  • آی پی امروز : 6
  • آی پی دیروز : 1
  • بازدید امروز : 8
  • باردید دیروز : 1
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 8
  • بازدید ماه : 9
  • بازدید سال : 40
  • بازدید کلی : 1,007